Carhistory.gr Logo
  » lost names » IΜP GT
IΜP GT
lost names

Το Intermeccanica Puch GT ήταν αποτέλεσμα μιας γόνιμης ιταλο-αυστριακής συνεργασίας στην κατηγορία των αυτοκινήτων κάτω του λίτρου και θα μπορούσε, υπό διαφορετικές προϋποθέσεις, να σταδιοδρομήσει...

Η εταιρεία Intermeccanica ιδρύθηκε το 1959 από τον χημικό μηχανικό Frank Reisner και τη σύζυγό του Paula. Οι Reisners ήταν ένθερμοι λάτρεις των αυτοκινήτων. Το ζευγάρι ταξίδεψε πολύ, σε όλους σχεδόν τους δρόμους της Ευρώπης, πραγματοποιώντας ενδιαφέροντα οδοιπορικά. Κάποια στιγμή βρέθηκαν στο Τορίνο της Ιταλίας, όπου και ξεκίνησαν μια δική τους εταιρεία, με αντικείμενο την εμπορία κιτ αναβαθμίσεων για τα μοντέλα της Renault, της Simca, της Peugeot και της DKW. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις της Conrero κατασκεύασαν ένα μονοθέσιο για τους αγώνες της Formula Junior, εγκαθιστώντας πίσω από τον οδηγό του ένα τροποποιημένο μηχανικό σύνολο, αγορασμένο από την Peugeot. Το αγωνιστικό πουλήθηκε σε καλή τιμή, όπως επίσης και δέκα αντίστοιχοι κινητήρες που κατέληξαν στη Μεγάλη Βρετανία, πριν προκύψει στην κατηγορία η Ford και τα σαρώσει όλα.

700 GT
Το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε από την Intermeccanica ήταν ένα μικρό διθέσιο coupe με αμάξωμα από αλουμίνιο, που βασίστηκε στο πλαίσιο του Fiat 500 και χρησιμοποίησε τα μηχανικά μέρη του Steyr-Daimler-Puch. Πισωμήχανο και πισωκίνητο, έπαιρνε κίνηση από τον δικύλινδρο boxer της Puch, χωρητικότητας 643 κυβικών εκατοστών και ισχύος 40 ίππων, ο οποίος συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των τεσσάρων σχέσεων. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου ανερχόταν στα 145 χιλιόμετρα την ώρα. Το λιλιπούτειο GT θα μπορούσε να ορθοποδήσει με αυτά τα προσόντα, αν δεν υπήρχαν αντικειμενικές δυσκολίες για τις δυνατότητες παραγωγής του από την μικρή το δέμας Intermeccanica κι αν δεν σταδιοδρομούσαν ήδη στην αγορά της Ιταλίας τα εξειδικευμένα μοντέλα του Carlo Abarth και όχι μόνο. Το GT της εταιρείας αρίθμησε συνολικά 21 μονάδες παραγωγής, πριν αποσυρθεί οριστικά από το προσκήνιο. Το ζεύγος Reisner συνέχισε τη δραστηριότητά του στο χώρο της Αυτοκίνησης και το 1967 παρουσίασε το Italia Spyder, ένα όμορφο ανοιχτό grand tourer μοντέλο, απόλυτα πιστό στην ιταλική φιλοσοφία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
INTERMECCANICA PUCH GT
(1959-1960)
Αμάξωμα: διθέσιο coupe
Kινητήρας: δικύλινδρος boxer
Κυβισμός: 643 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 80 mm x 64 mm
Ισχύς: 40 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 4 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 145 χλμ/ώρα
Μήκος: 3.400 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.840 χλστ.
Μονάδες παραγωγής: 21

carhistory