Carhistory.gr Logo
  » auto stories » Unterturkheim
Unterturkheim
auto stories
Πέντε δεκαετίες επιτυχούς λειτουργίας συμπληρώνει το ιδιόκτητο πεδίο δοκιμών και εξέλιξης της Mercedes-Benz, στο Unterturkheim της Στουτγάρδης, στο οποίο αξιολογήθηκαν κατά καιρούς όλοι οι διαθέσιμοι τύποι των οχημάτων της.

Η Mercedes-Benz εγκαινίασε το πρωτοποριακό και πολύ εντυπωσιακό για την εποχή εκείνη πεδίο δοκιμών στο Unterturkheim της Στουτγάρδης, στις 9 Μαΐου του 1967. Το πρώτο τμήμα του έργου που χρησιμοποιήθηκε άμεσα περιλάμβανε συγκεκριμένες κυκλικές διαδρομές διαφόρου είδους επιφανειών με επικάλυψη ασφάλτου, σκυροδέματος ή πέτρας. Ακόμη, το παρών έδινε και μια επιφάνεια με καταιωνυστήρες, για να έχει τη δυνατότητα η γερμανική εταιρεία να δοκιμάσει τα νέα της μοντέλα σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.



Το αστέρι της Στουτγάρδης, από την αρχή κιόλας της ιστορίας του έως και τις ημέρες μας, δεν περιοριζόταν ποτέ σε μια γκάμα από επιβατικά μοντέλα κάθε είδους. Το μενού περιλάμβανε επίσης λεωφορεία και φορτηγά, καθώς και αγωνιστικά αυτοκίνητα, για τα οποία οι υπάρχουσες μέχρι τότε υποδομές στο Unterturkheim δεν επαρκούσαν ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες εξέλιξής τους. Χρειάζονταν επιπλέον χώροι, στους οποίους οι μηχανικοί της Mercedes-Benz θα μπορούσαν να φέρουν αισίως εις πέρας δοκιμές, με τα οχήματα να κινούνται σε υψηλές ωριαίες ταχύτητες. Μετά το πέρας όλων των εργασιών επέκτασης που αποφάσισαν οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας, το συγκεκριμένο πεδίο δοκιμών είχε συνολικό μήκος διαδρομών 15,46 χιλιόμετρα, με την πίστα υψηλών ταχυτήτων, στην οποία οι δοκιμαστές οδηγοί της Mercedes-Benz μπορούσαν να αναπτύξουν ταχύτητα έως και 200 χιλιόμετρα την ώρα. Άξιο ιδιαίτερης προσοχής ήταν σαφώς και το τμήμα που συμπεριλάμβανε μια οβάλ διαδρομή, στην οποία τα σε διαδικασία δοκιμής γερμανικά πρωτότυπα των μπορούσαν να οδηγηθούν με ταχύτητες έως και 150 χιλιόμετρα την ώρα, με τον test-driver να μη χρειάζεται σε συγκεκριμένα σημεία της να έχει τα χέρια του στο τιμόνι. Όπως χαρακτηριστικά αποσαφηνίζει η η εταιρεία από τη Στουτγάρδη, στο σημείο αυτό δεν ασκούνταν πλευρικές δυνάμεις που να επηρεάζουν τα ελαστικά, με συνέπεια το αυτοκίνητο να διατηρείται για αρκετά μέτρα σε τροχιά, χωρίς τη συνδρομή των απαραίτητων διορθώσεων μέσω του συστήματος διεύθυνσης.

credits

Κείμενο & φωτογραφίες: Mercedes-Benz